Drops Community

無期限を購入したがプレミアムにならないです。

先日、無制限を購入したのですがプレミアムにならずに時間も延長されず。また、広告表示されており18800円も支払ったのに反映されていないです。
対応よろしくお願いします。

こんにちは @AsTaka

申し訳ありませんが、私は日本語を話せません。私はあなたのメッセージを理解し、返信するためにGoogle翻訳を使用しています。

不具合やご迷惑をおかけして申し訳ありません!

Dropsからログアウトして再度ログインしてみてください! 購入したApple / Google IDが同じで、端末にもログインしていることを確認してください。

ウェブ上で購読を購入した場合、あなたのデバイスの最新バージョンにDropsが更新されていることを確認してください!

それでも問題が解決しない場合は、アプリのヘルプセクションからご連絡ください。添付された購入の領収書をお送りしますので、お手数をおかけいたします。

ご協力いただきありがとうございます。


Sorry, I don’t speak Japanese, I’m using Google Translate to understand and reply to your message.

We’re sorry for any glitch and inconvenience!

Please, try to log out of Drops and log back in again! Make sure you are logged in to your device too, with the same Apple / Google ID you made your purchase with.

If you purchased the subscription on the web, please make sure Drops is updated to the latest version on your device!

If you still have trouble, message us from the app’s Help section, and send the receipt of your purchase attached, so we can assist you further!

We appreciate your cooperation and patience!

Cheers,

Gina
@ The Drops Support Team

Thank you for messages.
I tried logout it Drops app by iOS.
I changed the premium members.

Thank you for good support.

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You’re most welcome @AsTaka, I’m happy to hear it’s all good now! :slight_smile:

Cheers,

Gina
@ The Drops Support Team