Drops Community

アイテムが無断で購入されました。払い戻しをしてください


#1

購入した覚えのないアイテムを購入した事になっています。
払い戻し(キャンセル)をしてください。

払い戻しに情報が必要であれば折り返しご連絡しますので、手続きを教えてください。


#2

Dropsを試してくれてありがとう、@ sora!

申し訳ありませんが、日本語は話せません。Google翻訳を使ってあなたのメッセージを理解し、返信します。

計画をキャンセルすることにしたとのことで、ご迷惑をおかけして申し訳ありません。

あなたの支払いと購読はアップルまたはグーグルによって取り扱われます、そしてあなたはここの指示に従うことによってそれらを管理することができます:

https://support.apple.com/en-ca/HT202039(iOS、アップル)
https://support.google.com/googleplay/answer/7018481(Android、Google)

更新日に再度自動的に請求されるのを防ぐために、最初に定期購読をキャンセルする必要があります。

あなたは私たちの最後からさらに支援が必要な場合は、アプリのヘルプセクションから私達にメッセージを送り、そして私達にあなたの購入の領収書を送ってください!


Thanks for giving a try to Drops, @sora!

Sorry, I don’t speak Japanese, I’m using Google Translate to understand and reply to your message.

We’re sorry to hear you’ve decided to cancel your plan.

Your payment and subscription are handled by Apple or Google, and you can manage them by following the instructions here:

https://support.apple.com/en-ca/HT202039 (iOS, Apple)
https://support.google.com/googleplay/answer/7018481 (Android, Google)

You need to cancel the recurring subscription first, in order to avoid getting charged automatically again at the renewal date.

If you need further assistance from our end, please message us from the app’s Help section, and send us the receipt of your purchase!