Drops Community

Je narrive pas à upgrader

Bonjour, je tente depuis plusieurs jours de passer à la version Premium mais un message d’erreur s’affiche “error 101”. Merci de m’aider.

Merci d’avoir joué à Drops @nat_nico!

Désolé, je ne parle pas français, j’utilise Google Translate pour comprendre et répondre à votre message.

Envoyez-nous un message à partir de la section Aide de l’application et envoyez-nous une capture d’écran de l’erreur que vous avez malheureusement rencontrée. Nous allons enquêter et dépanner, dès que possible.

Thanks for playing Drops @nat_nico!

Sorry, I don’t speak French, I’m using Google Translate to understand and reply to your message.

Please, message us from the app’s Help section, and send us a screenshot of the error you unfortunately run into. We’ll investigate and troubleshoot, asap.

Purchase or subscribe failed with error: 101

My mother-in-law is receiving the same error when she tries to subscribe. She installed the app while visiting the United States and is now home (Montenegro). She’s not very tech savvy, could you provide some more details about the error?

@pongalong please ask your mother-in-law to send us a message from the app’s Help section so we can investigate and assist her further!